Fundació Esport Lleida

La Fundació Esport Lleida aporta 3.000 euros a la investigació del GIAM d'INEFC sobre els valors en l'esport lleidatà.

10/10/2023 15:15

<< /span> << /span>

L’estudi analitza, a través de la mirada general i global en la pràctica del bàsquet, la funció socialitzadora i educativa de l’activitat física

La recerca, ara centrada en el bàsquet, vol ser la primera d’un conjunt d’estudis complementaris que ofereixin una visió inèdita i global de tots els diferents valors que aporten les diverses modalitats esportives que hi ha al territori lleidatà.

La Fundació Esport Lleida aporta un total de 3.000 euros a la redacció de l’estudi que analitzarà la influència que l’activitat física té en el desenvolupament de la personalitat de qui la practica, la seva incidència en la conducta motriu i en la formació a nivell orgànic, relacional, cognitiu i emocional.

Liderada per Pere Lavega al capdavant del GIAM, el Grup d’Investigació en Acció Motriu d’INEFC, la investigació buscarà evidenciar el sentit educador i socialitzador dels valors de l’esport en tant que genera entorns favorables, la promoció de benestar i construeix models de comportament referents.

Fundació Esport Lleida