Fundació Esport Lleida
  • image
    Col· laboradors

Ens dirigim a vosaltres amb l'esperança d'aconseguir el vostre suport i col·laboració en una iniciativa molt especial: La Fundació Lleida Esportiu. Com a entitat sense ànim de lucre dedicada a fomentar l'esport i donar suport als esportistes locals, estem buscant col·laborados i patrocinadors compromesos per ajudar-nos a aconseguir els nostres objectius.

En aquest apartat, us volem donar a conèixer les diferents categories de patrocini disponibles i els seus respectius avantatges. Creiem fermament que aquesta és una oportunitat única per a les empreses de Lleida de donar suport a l'esport local i, al mateix temps, beneficiar-se d'exposició de marca, oportunitats de networking i altres avantatges que oferim.

Us presentem les 10 categories de patrocini disponibles a La Fundació Lleida Esportiu, una oportunitat única per a la vostra empresa de donar suport a l'esport local. Cada categoria de patrocini té un valor de mil euros al mes i només hi pot haver un únic patrocinador per categoria.